سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبکبالان
قالب وبلاگ
 
بنابر اطلاعات کسب شده ، میرحسین موسوی و کروبی بعد از انتشار خبر فرارشان از تهران ، روز جمعه از مخفیگاه خود ، در ویلای فائزه هاشمی ، بیانیه ای صادر کردند.مطلعین از نحوه تنظیم بیانیه می گویند این بیانیه حاصل همفکری آقایان کروبی ، خاتمی ، میر حسین موسوی و خانمها فائزه هاشمی و زهرا رهنورد و در نتیجه سران .... وفتنه بوده است.منبع خبری ما می گوید سران ... برای ساماندهی اغتشاشگران با ابعاد گسترده تر و ساختار شکنانه ای تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده اند.اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

[ دوشنبه 88/10/14 ] [ 8:50 عصر ] [ برقامت رعنای شهیدان صلوات ] [ نظر ]
میرحسین موسوی جمعه بیانیه هفدهم خود را در حالی منتشر کرد که حاوی نکات تلخی بود (تلختر از بیانیه های قبلی ایشان)
اولاً این بیانیه در ابتدا روی سایت کلمه نبود، اما از صبح روی جرس منتشر شده بود! در حالی که به نظر می‌رسد جرس بیرون از ایران اداره شود. ثانیاً در صدر آن بسم الرحمن الرحیم است و الله ندارد

? :
بخش ذکر شده از زیارت عاشورا مغلوط است ...

ضمن اینکه به ابتدای بیانیه توجه کنید :‌
السلام علیک یا ابا عبدالله. انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم فیالیتنی کنت معکم فافوزا فوزا عظیما
در روزنامه کلمه بجای جمله :  ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم نوشته بود :
وال لمن والاکم و عاد لمن عاداکم !!!!!
 بخش قرمز رنگ در زیارت عاشورا نیست .
حال بگذریم از گافهای داده شده ..

 سخن موسوی : سخنان چند روز اخیر بنده را به یاد کلام امام رحمه الله علیه می اندازد که ” بکشید ما را ، ما نیرومند تر می شویم”.

نفاق اول : جمله امام خمینی ره این است : بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود ..موسوی حتی حرف امام را نیز تحریف میکند ..

سخن موسوی : تهمت بی دینی و همراهی با قدرتهای بیگانه مستکبر و افراد بدنام و جریانهای منحوسی چون منافقین به فرض آنکه به حذف فیزیکی تعدادی از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهی شود ناشی از چشم بستن به ماهیت مشکلات ملی کشور است. من به عنوان یک دلسوز می گویم منافقین با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند، شما برای کسب امتیازهای جناحی و کینه ورزی آنها را زنده نکنید .

نفاق دوم :  درپی حمایت غرب و رژیم صهیونیستی، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین ضمن حمایت از نا آرامی های روز عاشورا و تاسوعا گفت:  لازم است که سیاستی جدی در جهت قطع روابط اقتصادی و سیاسی اتخاذ شود، آمریکا و اروپا باید اقدامی باید اقدامی صورت دهند. دولت های غربی باید با اقدام های اقتصادی از این موج اخیر اعتراض ها (درایران) حمایت کنند...وی که حدود ده نفر از اعضای تشکیلات تروریستیش در اغتشاشات یکشنبه تهران دستگیر شده اند ،در مصاحبه ای تلفنی به خبرگزاری رویترز گفت:  "لازم است که سیاستی جدی درجهت قطع روابط اقتصادی و سیاسی اتخاذ شود، چرا که هم اکنون مردم !! به خیابان ها ریخته اند و باید به آنان کمک شود. آمریکا و اروپا باید اقدامی صورت دهند."این جنبش اعتراضی اکنون خواستار همان چیزهایی است که مدنظر گروه ما است.

سخن موسوی :من لازم می دانم قبل از آنکه راه حل خودم را برای خروج از بحران مطرح سازم ، برهویت اسلامی و ملی و مخالف سلطه بیگانگان و وفادار به قانون اساسی ما و جنبش سبز تاکید نمایم.

نفاق سوم : القای تقلب و عدم تمکین به رای ?? میلیونی مردم و ایجاد اغتشاش با تحریک در بیانیه های موسوی ظاهرا در راستای قانونمداری وی میباشد ..

 سخن موسوی : ما پیروان اباعبدالله حسین علیه السلام هستیم. ما شیفتگان حریتی هستیم که منادیش آن امام مظلوم بود .

نفاق چهارم : حرمت شکنی در روز عاشورا و حمله به دستجات عزاداری و آتش زدن خیمه های عزاداری و حمله به نمازگزاران و آتش زدن قرآن هم از نشانه های پیروی از امام حسین ع است ...

سخن موسوی :ما پیرو کسی هستیم که در قلمرو وسیع اسلامی ربودن خلخالی از پای یک زن را برنمی تابید.

نفاق پنجم : در اغتشاشات بعد از انتخابات هزاران مامور و بسیج و سپاه زخمی و کشته شدند ..آقای موسوی ظاهرا حافظه اش دچار اشکال شده که این حرف را بیان میکند . حمله به مسجد و آتش زدن آن و حمله به پایگاه نظامی برای خلع سلاح هم از نشانه های اسلامی بودن این آقا است !!!!

 سخن موسوی : ما معتقد به تفسیر رحمانی از اسلام هستیم که انسانها را یا هم کیش هم می دانند و یا همسانانی در خلقت. نگاهی که بر کرامت ذاتی انسان باور دارد و برنمی تابد که ضارب او در زندان با غذایی جز شبیه غذای او نگهداری شود و یا مورد شکنجه و امثال آن قرار گیرد.

نفاق ششم : زندان با سونا و جکوزی و تلویزیون و لب تاب و تمام امکانت حتما از نشانه های شکنجه است ..یا اینکه از اعتراف دوستانش و توبه آنها عصبانی شده و  این سخنان را میگوید..

سخن موسوی : ما نه آمریکایی هستیم و نه انگلیسی . تا حال نه کارت تبریکی برای روسای کشورهای بزرگ فرستاده ایم و نه امید یاری آنها را داریم و می دانیم با اصالت قدرت در روابط بین اللمل هر کشور به دنبال منافع ملی خود است .

نفاق هفتم : در جریان اغتشاشات بعد انتخابات .سفارت انگلیس یکی از پناهگاهای اغتشاشگران بوده و نقش جاسوس را بازی میکردند و اکثر دستورات از آنجا صادر میشده است ..و آمریکا و انگلیس و اسرائیل و فرانسه هنوز دارند از موسوی و فرقه ضاله سبز حمایت میکنند ...حال چطور شده موسوی این حرفها را میزند باید به حافظه اش شک کرد ..

سخن موسوی : ما بیزار از کسانی هستیم که بر عرف و اعتقادات دینی و ملی ملت خود احترام نمی گذارند . و مضحک است که بما تهمت اهانت به قرآن ، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود .

نفاق هشتم : حذف شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در روز قدس که از آرمانهای امام راحل بوده است ..و آتش زدن عکس امام و پاره کردن عکس رهبری و آتش زدن مسجد لولاگر و هلهله کردن در عاشورا و سوت و کف و ..حتما از اعتقادات موسوی بوده است ..

 سخن موسوی : مسلما حرمت شکنی اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تایید ما نیست، اما بدترین نوع حرمت شکنی را کشتن بندگان بیگناه و عزادار در روز عاشورا و در ماههای حرام می دانیم.

نفاق نهم : اگر اینها از فرقه شما نبودند پس از خارج اومده بودند یا کره مریخ ؟ شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه هم توهم بود ؟ کشتن در عاشورا را چه کسی شروع کرد ؟ مگر نه اینکه مردم مشغول عزاداری بودند اما یاران منحرف تو در خیابانهای خلوت مشغول آتش زدن و کف و شادی و رقصیدن بودند ؟

سخن موسوی : جنبش سبز مخالف دروغ است و آنرا آفتی خانمان برانداز برای کشور می داند و از اینرو دروغ های سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی و امثال آنرا خطری بزرگ برای کشور می دانیم.

نفاق دهم : داستان مرگ ترانه موسوی و سعیده پور آقایی و القای تقلب و تجاوز در کهریزک البته هنوز مدرکی ارائه نشده .. و مجلس ختم برای  زندگان و حضور بر قبرهای خالی و داستان مرگ مرحوم توسلی و ..حتما از حقایق جنبش سبز بوده است ؟

سخن موسوی : بنده ابایی ندارم که یکی از شهدایی باشم که مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق دینی و ملی خود تقدیم کردند و خون من رنگین تر از آن شهدا نیست.

نفاق یازدهم : اگر اینطور است پس باید تمام اعدامیها و کشتگان منافقین سرخ رجوی هم جزو شهدا محسوب شوند ..اگر اغتشاشگر در جریان اغتشاش کشته شود شهید است و تو که محرک و یکی از  سران فتنه و اغتشاش در کشور هستی اعدام شوی شهید میشوی پس منافقین نیز جزو شهدا محسوب میشوند ..چون اونا هم فکر میکردند بر حق هستند ...

سخن موسوی : فرمان اعدام و قتل و زندانی من و کروبی مشکل را حل نخواهد کرد، درسخنرانی یک عده را حزب الله و عده ای دیگر را حزب الشیطان می نامند..

نفاق دوازدهم : دقیقا این تعابیررا بنی صدرو مسعود رجوی هم داشتند آنها ادعا می کردند با دستگیری آنها اتفاقی نمی افتد موسوی و کروبی و خاتمی از عوامل فتنه هستند باید چوب اعمال خود را بخوردند و به مجازات برسند ...


سخن موسوی : گوساله و بزغاله خواندن بخش عظیمی از جامعه و خس و خاشاک نامیدن آنان و مباح کردن خون عزاداران حسینی فاجعه ای است که هم اکنون توسط افرادی مشخص و صدا و سیما در جامعه رخ داده است.
مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن ها و ترورهاست ..

نفاق سیزدهم : این سخن شما با اون سخن که گفتی طرفدار امام حسین ع هستی و حرمت شکنی را قبول نداری در تناقض میباشد ..چون اونجا حرمت شکنان را محکوم اما اینجا داری به اونها حق میدهی که چون از روی پل پرت شدند پس حق داشتند حرمت شکنی کنند ..

سخن موسوی : برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند.

نفاق چهاردهم : این موضوع تاکید بر این دارد که اغتشاشات قبل از روز عاشورا با بیانیه های موسوی انجام می شده است، یعنی موسوی پذیرفته که قبل از این من بیانیه می دادم، مردم به خیابان ها می آمدند، روزعاشورا بیانیه ندادم، باز هم به خیابان ها آمدند، بنابراین مسئولیت این حوادث را پذیرفته است

وی توضیح نداد که مگر ملت ایران در طول سال ها و قرن ها با بیانیه برای سوگواری عاشورای حسینی فراخوانده شده اند که کسانی از وی و خاتمی و کروبی برای عاشورا بیانیه می خواستند؟


[ دوشنبه 88/10/14 ] [ 8:45 عصر ] [ برقامت رعنای شهیدان صلوات ] [ نظر ]
  • عاشورا، صحنه نمایش فراگیر و فشرده تمامیت کارزار خوبی و بدی است.
  • عاشورا، عرضه اثبات ظفرمندی انسان خداگونه بر سپاه ابلیس است.
  •  حسین، تفسیر بعثت، ترجمان نبوت و معنای امامت است.
  • عاشورا، تداوم رسالت انسان در پهنه خلقت است.
  •  عاشورا، شراره عشق حق است که بر جان عاشقان حسین فرو می ریزد.
  •  ای خدا! جوششِ چشمه های عاشورا را در قلب ما جاری کن، و دل های ما را از زلال مهرش سیراب گردان.

                       

هنگام نوشیدن آب سلام بر حسین شهید(ع) را فراموش نکنید.التماس دعا.

اشکم ز هجر روی تو خوناب شد حسین

مویم ز غصه رشته ی مهتاب شد حسین

هر جا کنار آب نشستم ز داغ تو

از بس که سوختم جگرم آب شد حسین

منبع:تبیان


[ دوشنبه 88/10/14 ] [ 8:44 عصر ] [ برقامت رعنای شهیدان صلوات ] [ نظر ]
                                        یا شهید کربلا

مردی از خانه فاطمه بیرون آمده است . مدینه را می نگرد و مسجد پیامبر را و مکه ابراهیم را و کعبه ی به بند نمرود کشیده را و اسلام را و پیام محمد (ص) را و کاخ سبز دمشق را و در بندکشیدگان را و ...

مردی از خانه فاطمه بیرون آمده است . بار سنگین همه این مسئولیت ها بر دوش او سنگینی می کند .

او، وارث رنج بزرگ انسان است . تنها وارث آدم، تنها وارث ابراهیم و... تنها وارث محمد ! و...

مردی تنها !

اما نه، دوشادوش او زنی نیز از خانه فاطمه بیرون آمده است، گام به گام او ، نیمی از بار سنگین رسالت برادر را بر دوش خود گرفته است .

مردی از خانه فاطمه بیرون آمده است، تنها و بی کس ، با دست های خالی ، یک تنه به روزگار وحشت و ظلمت و آهن یورش برده است . جز مرگ سلاحی ندارد اما او فرزند خانواده ای است که "هنر خوب مردن" را در مکتب حیات خوب آموخته است .

در این جهان هیچکس نیست که همچون او بداند که :"چگونه باید مرد ؟"

آموزگار بزرگ "شهادت" اکنون برخواسته است تا به همه آنها که جهاد را تنها در "توانستن"می فهمند و به همه آنها که پیروزی بر خصم را تنها در "غلبه"می دانند، بیاموزد که :"شهادت" نه یک "باختن" که یک "انتخاب" است .

و حسین وارث آدم که به بنی آدم زیستن داد و وارث پیامبران بزرگ که به انسان، "چگونه باید زیست" را آموخت .

اکنون آمده است تا در این روزگار به فرزندان آدم "چگونه باید مرد" را بیاموزد .

برگرفته از: حسین، وارث آدم، دکتر علی شریعتی/تبیان


[ دوشنبه 88/10/14 ] [ 8:43 عصر ] [ برقامت رعنای شهیدان صلوات ] [ نظر ]

خبرنامه دانشجویان ایران : جریان سبز اموی که کار خود با سوء استفاده از نماد سبز شروع کرد امروز به سمتی می رود که نمادهای فراماسونری و صهیونیستی  را در طرح های  خود پوشش می دهد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت های حامی مهندس موسوی جدیدا نماد های ضد اسلامی و ضد شیعی که نشان دهنده آرمان های صهیونیست هستند، را به صورت گسترده در طرح های خود پوشش می دهند.

 

سایت جرس متعلق به عطا الله مهاجرانی این طرح ها را منتشر کرده است.

بنابر این گزارش در حال حاضر وجه مشترک تمامی این طرح ها را می توان چشم داخل مثلث دانست. لازم به ذکر است این طر ح نماد فراماسونری است که در تمامی طرح های صهیونیستی که به آخر الزمان اشاره دارد آممده است.

جالب آنکه این طرح -چشم داخل مثلث- در پول ملی آمریکا «دلار» که طراحش ایدئولوژیست های صهیونیست هستند، نیز به کار رفته است.

پیش از این نیز متفکران جنبش سبز اموی نمونه های انحراف خود با به کار بردن نام «دین سبز» که در آن همجنس گرایان و بهاییان نیز مقبول هستند را نشان داده بودند. 

نمایش این نماد در طرح ها و پوستر های جنبش سبز اموی نشان می دهد این جنبش مسیر رسیدن به آرمان های صهیونیست را سریعتر از حد ممکن پیش گرفته است.

قابل توجه آنکه نماد چشم داخل مثلث نشان دجال نیز می باشد. ظهور دجال یک چشم یکی از نشانه های مدنظر و دلخواه صهیونیست ها برای به راه انداختن جنگ جهانی دلخواهشان به نام آرماگدون است.

لازم به یادآوری است که حامیان آقای موسوی در روز قدس شعار "نه غزه لبنان " را سر دادند تا به این وسیله مخالفت خود با آرمان فلسطین را نشان دهند.


[ دوشنبه 88/10/14 ] [ 8:42 عصر ] [ برقامت رعنای شهیدان صلوات ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب